English
اين قرارداد در تاریخ فی مابين که از این پس کارفرما نامیده می شود، از یک طرف و که از این پس در این قرارداد طراح نامیده می شود، از سوی دیگر، طبق مقررات و شرایطی که در این قرارداد درج شده است، منعقد می گردد.
1-1 مشخصات طراح :
نام شركت : نام نماينده : سمت :
آدرس ایمیل: تلفن ثابت:
1-2مشخصات کارفرما :
آدرس ایمیل:
تبصره _ نماینده معرفی شده از سمت کارفرما تام الاختیار می باشد و کلیه تاییدیه ها از طرف ایشان انجام می گردد.
- طراحی مالتی مدیا کارفرما با مشخصات:
- توضیحات موضوع قرارداد:
- هزینه طراحی نشانه با مشخصات ذکر شده در بند (2) در یک زبان، مبلغ ریال میباشد.
- هزینه طراحی و اجرای نشانه در زبان دوم و یا ایجاد یک نشان ترکیبی معادل 50% مبلغ فوق الذکر می باشد.
- بر اساس موارد فوق الذکر مبلغ کل قرارداد ریال معادل (به حروف) تومان میباشد.
- مدت این قرارداد جهت ارائه طرح اولیه پس از دریافت اطلاعات کامل به مدت روز کاری می باشد.
- زمان بررسى و اظهار نظر و تاييد نمونه اوليه توسط كارفرما حداكثر به مدت روز کاری می باشد.
- مدت زمان تحويل نهايى موضوع طراحی قرارداد پس از تایید توسط کارفرما حداكثر روز کاری می باشد.
- شروع زمان بندى اجراى قرارداد منوط به پرداخت پيش پرداخت از سوى كارفرما به طراح گرافيك و نيز تحويل اطلاعات و مدارك مورد نياز جهت اجراى موضوع قرارداد میباشد.
- طولانی تر شدن زمان بررسی و تایید کارفرما، به منزله عدم تایید طرح های ارائه شده تلقی شده و مبلغ پیش پرداخت به عنوان حق الزحمه طراح در نظر گرفته می شود.
30% از مبلغ کل قرارداد در تاریخ عقد قرارداد نقدا بعنوان پیش پرداخت به طراح پرداخت میگردد.
40% از مبلغ کل قرارداد پس از تحویل طراحی اولیه و تایید اولیه طرح به طراح پرداخت میگردد.
30% باقی مانده از مبلغ کل قرارداد پس از تایید نهایی طرح به طراح پرداخت می گردد.
- مرحله اول پس از عقد قرارداد : پرداخت مبلغ پیش پرداخت بر اساس شرایط ذکر شده در بند 5 ( شرایط پرداخت).
- مرحله دوم : دریافت اطلاعات اولیه، نظرات و پیشنهادات مد نظر کارفرما در خصوص طراحی موضوع قرارداد.
- مرحله سوم : طراحی اولیه موضوع قرارداد توسط طراح و ارائه به کارفرما.
- مرحله چهارم : تایید یکی از طرح های اولیه ارائه شده و یا اعمال نظر کارفرما در خصوص یکی از طرح های ارائه شده .
- مرحله پنجم : اعمال تغییرات احتمالی کارفرما بر روی طرح های اولیه ارائه شده توسط طراح و تایید نهایی طراحی اولیه.
- مرحله ششم : پرداخت مرحله دوم مبلغ قرارداد بر اساس شرایط مندرج در بند 5 ( شرایط پرداخت ) به طراح.
- مرحله هفتم : تحویل کلیه اطلاعات تکمیلی (از قبیل متون، تصاویر، لوگو و ...) مورد نیاز طراحی توسط کارفرما.
- مرحله هشتم : تکمیل و ارائه نهایی موضوع قرارداد توسط طراح.
- مرحله نهم : اعمال نظر و تغییرات نهایی کارفرما در نحوه جایگذاری اطلاعات (حداکثر تا یک مرحله) و سپس تایید نهایی موضوع قرارداد توسط کارفرما .
- مرحله دهم : پرداخت مرحله سوم مبلغ قرارداد بر اساس شرایط مندرج در بند 5 ( شرایط پرداخت) به طراح.
- مرحله یازدهم : تحویل نهایی موضوع قرارداد بر روی یک سی دی مادر به نماینده کارفرما، و پایان قرارداد.
- کارفرما متعهد میگردد کلیه اطلاعات مورد نیاز طراحی را در اختیار طراح قراردهد. بدیهی است در صورت عدم تحویل اطلاعات و تصاویر صحیح مورد نیاز، طراح هیچگونه مسئولیتی در خصوص تحویل به موقع موضوع قرارداد در مدت زمان ذکر شده در بند 4 بر عهده نخواهد داشت.
- طراح گرافيك حق دارد طراحى و اجراى اثر خود را در محل مناسب به طريقى كه به اصل طرح آسيب وارد نگردد امضاء نمايد. به كاربردن سایت و یا تلفن توسط طراح گرافيك در كنار امضاء نياز به تاييد كارفرما در متن قرارداد را نخواهد داشت.
- چنانچه چند نمونه اولیه طراحى توسط طراح گرافيك جهت بررسى به كارفرما ارائه گردد، كارفرما پس از انتخاب نمونه اوليه ، هیچگونه حق مالكيتى نسبت به ساير نمونه ها نخواهد داشت.
- چنانچه بعد از تاييد نمونه نهایی كه به تایید طرفين قرارداد رسيده است،كارفرما انجام تغييراتى را در آن درخواست نمايد، ملزم به پرداخت هزينه اى مرتبط بر انجام تغييرات كه توسط طراح گرافيك اعلام میگردد میباشد.
- حداکثر فرصت اعلام نظر نماينده کارفرما در خصوص تایید طرح های ارائه شده در مراحل نهم مندرج در بند 6 (مراحل اجرای موضوع قرارداد)، چهار روز کاری می باشد. بديهی است عدم اعلام نظر کتبی در مهلت اشاره شده به معنی تاييد آن مرحله خواهد بود. ضمنا حداکثر میزان اعمال تغییرات در مراحل چهارم، پنجم و نهم مندرج در بند 6 (مراحل اجرای موضوع قرارداد) 15% بوده و پس از مرحله نهم مندرج در بند 6 (مراحل اجرای موضوع قرارداد)، در صورت درخواست از طراح برای اعمال تغییرات، صورتحساب جداگانه صادر خواهد شد.
- کارفرما متعهد میگردد کلیه موارد ذکر شده در بند 5 (شرایط پرداخت) را به طراح تحویل نماید.
- پیش از تسویه کامل مبلغ قرارداد هیچگونه فایل نهایی از طرح تایید شده دراختیار کارفرما قرار نخواهد گرفت.
- پرداخت کلیه کسورات قانونی مبلغ قرارداد بر عهده کارفرما میباشد و مبلغ قرارداد به صورت خالص به طراح پرداخت میگردد و کارفرما موظف به تحویل کلیه اسناد پرداختی به طراح می باشد.
درموارد فورس ماژور بروز شرایط اضطراری، مانند جنگ اعلام شده یا نشده، اعتصاب های عمومی، شیوع بیماری های واگیردار، زلزله، سیل و طغیان های غیر عادی، خشکسالی های بی سابقه و همچنین آتش سوزی های دامنه دار، طوفان و حوادث مشابه که انجام قرارداد حاضر را برای یکی از دو طرف غیر ممکن سازد، یکی از طرفین قرارداد می تواند پایان قرارداد را به طرف دیگر اعلام نماید.
** امید است این قرارداد برای طرفین سبب خیر و برکت گردد **
این قرارداد در 8 بند و دو نسخه در تاریخ به تایید و امضای نمایندگان کارفرما و طراح رسید و اعتبار آن از تاریخ عقد قرارداد به مدت 45 روز میباشد.